sobota 25. března 2017

Růžová a modrá

Tak jsem si zase jednou udělala radost - tedy rovnou dvě malé radosti...
Nejdřív jsem si koupila hyacint. Nebyl ani trochu nakvetlý, tak jsem zvědavě čekala, jaká barva na mne vykoukne z rozvíjejících se květů - aby mi potom došlo, že se to dá poznat hned při nákupu podle barvy květináčku. Protože můj květináček byl růžový, tak na mne z něj vykoukl růžový hyacint. Dokonce rovnou dva květy. A dvěma květy se asi vyčerpal a nezbylo mu tolik sil na vůni, takže voní opravdu jen jemně (což je dobře, protože manžel nemá silnou hyacintovou vůni zrovna v oblibě, takže silně vonící kus bych nejspíš musela odstěhovat do práce).




No a v úterý jsem se zastavila n nákupním centru a v Nanu naka mne upoutaly misky s modrým vzorem. Snažím se domů nenakupovat žádné další věci "jen tak" (protože věcí máme plný byt), ale tentokrát jsem neodolala a jednu mističku jsem si vybrala. Vždyť kdo by odolal, když zrovna byly ve slevě...
Líbí se vám taky?

A nevylučuji, že se tam příští týden ještě stavím pro tácek se stejným vzorem, nad kterým jsem dlouho váhala.


Žádné komentáře:

Okomentovat