středa 8. března 2017

Co jsem taky ochutnala 14

Tenhle článek tu většinou bývá jako jeden z prvních, ale tentokrát se pravidelná rubrika s dojmy z výrobků, co mi přistály na stole, trochu opozdila a přichází na řadu až po sérii krabičkorozbalovacích článků. Nicméně vás o ni neošidím ani tento měsíc a podíváme se spolu na to, co jsem ochutnala (a nezapoměla vyfotit). Moc toho tentokrát aní - asi že únor je přece jen krátký měsíc :-) (a taky jsem byla nemocná a první dny jsem neměla na nic chuť)



Čerstvý sýr z kozího mléka ´(Chene d´agrent)

Koupeno - Lidl. Balení - 200 g. Cena - 54,90
Miluju kozí sýry, takže v rámci francouzského týdne v Lidlu jsem si "musela" koupit aspoň jeden. Sáhla jsem po klasikém čerstvém, který mé očekávání nezklamal a pochutnala jsem si. Příjemně mne překvapilo, že i když jde o značku brandovanou pro Lidl, tak sýr je skutečně od francouzského výrobce. Plusem je také balení - dvě samostatně uzavřené vaničky o obsahu 100 g, což je 2 x 6 kousků sýra.
10/10

Čokoška - mléčná čokoláda pro děti (Carla)

Koupeno - Brandnooz box Balení - 20 g Cena - 6 Kč (doporučená)
Na prvním místě ve složení je cukr a je to znát - je to sladké jako cumel. A to jsem si ji dávala ve chvíli, kdy jsem výjimečně neměla chuť na hořkou... Jak mi hořké čokolády od Carly chutnaly, tak tahle zklamala. Jednou stačilo - byl to v podstatě propadák
2/10

Cerealka len a datle (Naturline)

Koupeno - swap. Balení - 30 g Cena- ??
Celozrnná sušenka je akorát měkká, akorát sladká, chutná po obsaženém ovoci (kromě datlí jsou to ještě rozinky a švestky), znát jsou i lněná semínka. Vyhovuje mi i balení - tak akorát na svačinu Jediné, co bych vytkla, je obligátní obsah palmového tuku. Jinak mne ale příjemně překvapila
8/10

Sedlácké tyčinky se sádlem (Havlík)

Koupeno - Brandnooz box Balení - 150 g Cena - 10,90 (doporučená)
Mám raději tenké tyčinky, ale tyhle mi docela chutnaly, i když jsou silné. Obsahují kromě sádla i sýr a můj oblíbený kmín. A jsou tak akorát slané. Jen mi přišly trochu těžší do žaludku (což ovšem může být tím, že kdy ž začnu se slaným "zobáním", tak nevím kdy přestat).
7/10

Špalové otruby mleté (Zdraví z přírody)

Koupeno - Bioobchod s.r.o Balení - 250 g Cena - 19,90
Jednu nebo dvě lžičky otrub si přidávám v podstatě pravidleně do raního musli s jogurtem nebo od ovesné kaše, abych zvýšila denní příjem vlákniny. Tentokrát jsem sáhla po otrubách špaldových. Splňují to, co jsem od nich očekávala - nemají výraznou chuť, takže musli chutná s nimi i bez nich v podstatě stejně. A já mám pocit, že jsem udělala něco málo pro své zdraví
9/10

70% hořká čokoláda s drcenými oříšky (Carla)

Koupeno - swap. Balení - 80 g Cena- ??
Po ochutnání reklamní hořké čokolády od stejného výrobce jsem od ní čekala víc. Ale objektivně řečeno, není špatná - taková normální hořká čokoláda s oříšky. Plus má za slušný obsah kakové hmoty.
8/10

Sportness Eiweiss 50% Brownie-Chocolate (Das gesunde plus)

Koupeno - DM drogerie Balení - 45 g Cena - 24,90
Mám tyčinky Sportness z DMka ráda, takže nové příchutě Brownies jsem neodolala. Moje očekávání v podstatě splnila. Má výraznou čokoládovou chuť, i když je zároveň sladká. Ke konci už mi přišla výrazná skoro moc. Zasytila na celé odpoledne. Ve složení je mimo jiné mléčná bílkovina, lecitin, syrovátkový protein, ale bohužel taky palmový olej.
8/10

A tradiční dotaz na závěr - zaujalo vás něco? Znáte a kupujete něco z toho, co já ochutnala?

Žádné komentáře:

Okomentovat