sobota 4. března 2017

Zdravé dobrůtky

Už dlouho jsem nedělala žádný swap zaměřený jen a jen na jídlo. Až v lednu mne zaujal swap Zdravé dobrůtky, který vyhlásila Veronika. Jeho zadání znělo "Zabývám se zdravým jídlem, kuchtěním a taky pojídáním různých dobrot. Ráda bych s někým vyměnila jeho oblíbené dobroty za své - třeba poznáme něco nového :)." a hodnota měla být 300 Kč. Realizaci jsme si s Veru domluvily na půlku února, ale nakonec se posunula díky mé nemoci až na jeho konec.



Veru mi do mailu napsala, že má ráda sušené ovoce, oříšky, semínka, lustěniny, hořkou čokoládu a koření. A že nesmí laktózu. Snažila jsem se respektovat, Verčiny preference (a doufám, že mi tam neproklouzlo nic s laktózou). Snažila jsem se, aby to byla různorodá směs vvšeho možného - sladkého i slaného, zdravého i méně zdravého, něco, co se
dá sníst hned i nějakou surovinu na vaření. Konkrétně v balíčku ode mne byla
Cirzna, ke které jsem přidala recept na humus
Kuskus doplněný receptem na rychlou večeři
Směs květů a koření od Sonnentoru - malý vzorek k vyzkoušení
Chia semínka, ke kterým jsem přidala recept na chia puding
Hořká čokoládus pomerančem Vivani
Rostlinná pomazánka Toscana z DM, která je mým velkým oblíbencem
Sojové mléko Provamel - když Veru nemůže laktózu
Směs bylinných bonbónů Ricola a zázvorových bonbónů - jako malou ochutnávku
Fazole černé oko (odsypáno z většího balení), protože Veru psala, že má ráda luštěniny
Raw tyčinky - citronová Sportyfeel z Lidlu a Bombus s kokosem a kakaem
Džem z blum - můj domácí
Oregano aneb dobromysl z naší zahrádky na chalupě
Vzorky čaje - kvetoucí čaj z Pangey a zelený čaj s příchutí jahody a vanilky (od firmy Teegschwender).
Mám ráda swapy pěkně zabalené, tak jsem se i já snažila - něco do balícího papíru, něco do celofánu s cedulkami. K tomu dopis s pár slovy o tom, co jsem do swapu vybrala a proč.


A co jsem našla v balíčku já? Veru pojala balíček víc směrem k mlsání než já (já tam měla i nějaké suroviny) a poslala mi spíš sladké dobrůtky (asi se budu muset zamyslet nad svým profilem na Swaplace i článkem "Co do swapu pro Veverku" vycházím z nich zřejmě jako nenapravitelný mlsal). Ale teď už k tomu, co jsem balíčku našla
Hořká čokoláda s konopným semínkem - tak to jsem ještě nikdy neochutnala. Jsem na ni zvědavá.
Čokoláda z čokoládovny Troublice - ráda zkoužím nové značky čokolády a tahle je navíc 100%.
Instantní kaše s chia semínky a borůvkami - tu znám, v práci jako rychlá svačina určitě najde uplatnění
Musli srdíčka s jablky - tuhle příchuť bych si asi same nekoupila, tak aspoň budu mít možnost ji zkusit (a u kolegů v práci jsou srdíčka velmi oblíbená, když je dám při poradě na stůl na talířek)
Čaje Sonnentor Pai Mu Tan - bílý čaj mám ráda a tenhle ještě potěšil mé sběratelské srdce, protože má nový obal, který jsem ještě neměla ve sbírce. A je dobrý (už jsem jeden vypila)
Raw tyčinky - Bombus s datlemi a buráky a Nutratredn s goji a jahodami. Raw tyčinky mám ráda, ale ani jednu s příchutí jsem ještě neměla, takže i tady budu zkoušet něco nového
Dva vzorky koření - adžiku a čubricu. Znám je jen podle jména, ale při vaření je nepoužívám, tak bude výzva vymyslet nějaké recepty, kam je použiju.
Mandle v čokoládě - mám ráda mandle, mám ráda čokoládu, takže tahle součást swapu už zmizela...
Všechny věci od Veru byly hezky zabalené a i ona připojila dopis a recept (na banánový chlebíček).


Swap s Veru se mi líbil. Komunikace taky probíhala v pohodě, bavilo mne vybírat věci do swapu pro ni a jsem spokojená s tím, co poslala ona mně. Povedlo se jí vybrat několik věcí, které jsem ještě neochutnala, tak zas budu mít možnost poznat něco nového. Největší radost mi ale udělaly (již snědené) mandle v čokoládě a bílý čaj Pai Mu Tan.

Hodnocení - 9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat