pondělí 6. března 2017

Do růžova

Růžová barva není určitě mojí nejoblíbeněší. Vlastně marně přemýšlím, jestli něco růžového mám. Ale když jsem v pátek na nákupu potkala v Albertu bílorůžové tulipány, tak jsem prostě neodolala. Doma se mi přes víkend rozvily do krásy.
Tak přetrhnu krabičkový seriál a o něžnou růžovabílou krásu tulipánů se podělím.



A krásné tulipány předznamenaly i příjemný víkend. Sobotu jsem strávila u kamarádky na čaově sběratelském holčicím dýchánku. V neděli jsem se přiznala berňáku úplně ke všemu (a zjistila, že už po mně nebude nic chtít) a došla si s mámou na oběd. A na večeři, na kterou dorazil i syn, manžel udělal skvělá kachní prsa se šťouchaným bramborem (já přispěla s menu polníčkovým salátem s mandarinkami).
A venku už sluničko dávalo ze všech sil najevo, že je jaro (aspoň meteorologické).
Tak ať máme stejně růžový pracovní týden

Žádné komentáře:

Okomentovat