čtvrtek 23. března 2017

Glanz box - jaro 2017

První letošní Glanz box dorazil pod motem "První vlaštovka z edice Glanz box", a to už včera. Jenže jsem přišla pozdě domů a tak už jsem fialovou krabici, kterou od pošťáka převzal manžel, nestihla ani rozbalit a prohlédnout. Jen jsem zaznamenala, že tentokrát je krabice poměrně lehká...
Po otevření se krabice zdála skoro prázdná, ale i tentokrát obsahovala obvyklých šest výrobků.
A tohle jsem z ní tedy dnes vybalila.




K2r Čistič pračky 3v1 (2x 75 g - doporučená cena 69,90)

Tenhle typ výrobků vůbec nepoužívám (občas jako odvápňovač použiju dávku octa a pračku s ním pustím bez prádla). Tento prostředek by měl odstraňovat vodní kámen a zbytky pracího prášku i aviváže a přinášet svěžest. Takže aspoň se moje pračku bude mít jednou dobře a osvěží se :) (tedy vlastně dvakrát - v balení jsou dvě dávky)

Signal Long Active White fresh (75 ml - doporučená cena 75 ml)

Zubní pastu využije asi každý, já nebudu výjimka. Měla by chránit zuby před kazem, plakem a bělit je (myslím, že tohle deklaruje skoro každá pasta). Já většinou při nákupu sáhnu po levnější Colgate (protože si myslím, že víc záleží na tom, jak se zuby čistí, než čím), ale aspoň bude změna.

Dove Noursing secrets Body wash (250 ml - doporučená cena 72,90)

Sprchový šampon s výtažkem z květu lotosu a rýžové vody. Kosmetiku Dove mám docel ráda, ale nejsem si úplně jistá, jestli mi bude vyhovovat vůně - na první přivonění se mi zdá poměrně sladká a docela výrazná, což není úplně můj "šálek kávy". Ale třeba ještě překvapí

Dove Noursing secrets Shampoo (250 ml - doporučená cena 72,90)

Vlasový šampon ze stejné řady jako výše uvedený srpchový gel, takže o něm v podstatě platí totéž. Sladění dvou výrobků v boxu do jedné vůně je fajn pro toho, komu vůně sedne. Já si úplně jistá nejsem, že to bude můj případ... Ale třeba se s tou vůní nakonec smířím.

Garnier Čistící micelární gel (200 ml - doporučená cena 119 Kč)

Oplachovací gel odstraňující nečistoty i make-up vhodný pro použití ve sprše. Má praktické balení s pumpičkou. Na vyzkoušení jsem docela zvědavá. Pořád ještě hledám něco, co by zi beze zbytku poradilo s řasenkou... Produkt, který mn z celého boxu zaujal nejvíc

Fa Sof&Control Carin Lila Deospray (150 ml - doporučená cena 79,90)

Antirespirant, který by měl zajišťovat 48 h ochranu proti pocení a tělesnému pachu (těmto proklamacím moc nevěřím) s využitím unikátní technologie se suchými oleji. Moje poslední setkání s antirepirantem Fa bylo hodně rozpačité (viz tady), tak trochu váhám, jestli ho někomu věnovat nebo dát této značce a deoprejů obecně ještě šanci. uvidím...


Obsah boxu není špatný - oceňuji, že tentokrát bylo v boxu kosmetických výrobků než čistící drogérie. Na druhou stranu úplně nadšená z něj taky nejsem - asi mi úplně nesedne vůně výrobků Dove a obecně moc nemusím antirespiranty ve spreji, takže vlastně mne zaujal hlavně ten micelární gel. Ale to je spíš otázka osobních preferencí - třeba z té lotosové vůně může být někdo jiný nadšený. A nakonec po vyzkoušení můžu být příjemně překvapená i já. Celková hodnota v boxu obsažených výrobků byla cca 475 Kč, co mi přijde docela pěkné, byť to bylo méně než v předvánočním Glanz boxu.

(Boxy odebírám zazvýhodněnou bogerskou cenu)

Žádné komentáře:

Okomentovat