sobota 11. března 2017

Mandlové mléko Alpro Unsweetened

S mandlovým mlékem jsem se seznámila už před časem díky swapu a nijak mne nenadchlo (viz tady). Druhou šanci dostalo jen díky tomu, že jsem ho našla v jednom z posledních Brandnooz boxů. Tentokrát jsem si vyzkoušela jeho nepřislazovanou variantu. Protože jsem měla litrovou krabici, vyzkoušela jsem mléko jak na pití, tak při přípravě kaše, smoothie a chia pudingu.



Nejdřív pár základních údajů
Výrobce - Alpro
Koupeno - Brandnooz box
Balení - 1 l
Cena - 69,90 (doporučená)
Složení - pitná voda, mandle (2%), forsforečnan vápenatý, mořská sůl, stabilizátory (karobová guma, guma gellan), emulgátor (slunečnicový lecitin), vitamíny B2, B12, E, D2.


Pokud jde o pití, znovu jsem si ověřila, že mandlové mléko není nic pro mne. Díky absenci cukru podle mne ještě víc vyniklo, že obsah mandlí jsou 2% - chuť byla taková nijaká, prostě mandlová voda.
Při použití do kaše, smothie nebo chia pudingu mi nevadilo. Výsledek chutnal po dalších přídaných surovinách (do kaše si dávám kousek čokolády nebo kešu máslo a oříšky, do smothie a chia pudingu banán), vlastně ani nebylo moc poznat, že jsem použila něco jiného než klasické mléko. V těchot podobách jsem tu litrovku bez prolbémů spotřebovala.
Vzhledem k vysoké ceně pro mne ale nemá smysl tento výrobek kupovat - intolerancí laktózy netrpím (pro toho, kdo ano, může být toto mléko přijatelnou volbou), kravské mléko mi chutná mnohem víc a madle si raději schroupám jen tak.
Hodnocení - 5/10

Žádné komentáře:

Okomentovat