úterý 28. března 2017

Narozeninová soutěž aneb giveaway :-)

Z mého blogového miminka se stalo blogové batole. Jestli roste zdárně, to musí posoudit jeho čtenáři. Každopádně se za ty dva roky rozšířil jeho záběr - původně byl určený hlavně na hodnocení swapů, které jsem uskutečnila. Za dva roky tu přbyly rubriky s recepty, o přečtených knížkách, výletech, vyzkoušených výrobcích i články jen tak.
Jsem ráda, že můj blog si našel své čtenáře čtenářky a těší mne každý jejich komentář. A já zas nahlížím do jejich blogů, které mne obohacují o postřehy ze života a zkušenosti a díky kterým poznávám zas něco nového.
Jako poděkování svým čtenářkám jsem se stejně jako loni rozhodla vyhlásit malou narozeninovou soutěž (aneb jak se v blogovém světě často říká - giveaway).



A co v této soutěži budete moci vyhrát? Protože mám zálibu v krabičkách s překvapením a protože jsem blog zakládala vlastně kvůli swapům, nechala jsem se, pokud jde o výhru, inspirovat trochu Míšou z blogu Ovšem? Ovšem! a trochu svým prvním swapem (který se nepovedl). Výhra tedy zůstane trochu zahalena tajemstvím - bude to balíček s překvapením, který bude mít pět P - bude v ní něco pro parádu, něco pro potěšení, něco pečujícího, nějaký pamlsek a něco na pití.


A co pro výhru udělat? Já sama mám nejraději soutěže bez podmínek. Takže jestli si chcete za soutěžit, jen to napište do komentářů.
Soutěž skončí v pátek 7. dubna 2017 a já během víkendu ze všech komentářů vylosuji jednu výherkyni, které balíček s překvapením pošlu.


Žádné komentáře:

Okomentovat