neděle 9. července 2017

Brandnooz box - červen 2017

Červnový box na mne počkal týden na poště, protože v pátek, kdy byl box doruočován, mne balíkář nezastihl doma a další týden jsem byla až do čtvrtka na chalupě. A musím říci, že se mi zelená krabice tentokrát z pošty pořádně pronesla - byla výrazně těžší než box květnový. Po otevření na mne kromě časopisu vykoukly samé bublinky - tedy bublinkové fólie, takže bylo jasné, že tam určitě bude něco ve skle.



Tatarská omáčka Delikátní Hellmann´s (420 ml - doporučená cena 59,90)
Při naší spotřebě tatarky bude problém takovou dávku po otevření sklenice v nějaké rozumné době spotřebovat. Jinak ji ráda vyzkouším a jsem zvědavá, jestli poznám rozdíl od té klasické.

Avanti Kir Royal (0,7 l - doporučená cena 79,90)
Nápoj na bázi vína a černého rybízu považuji v boxu za zajímavou novinku a těším se na ochutnání.

Farmářská polévka Rajská Vitana (108 g - doporučená cena 29,90)
Už několikátá polévka z této řady (která je zajímavá tím, že polévky neobsahují umělá barviva, glutamát, kvasničný extrakt ap.) v boxu. Já nemám polévky moc v oblibě (když už, tak vývary), takže tuhle asi někomu věnuju.

Big Shock Stritz (500 ml - doporučená cena 36,90)
Letní limitka energetického nápoje jako obvykle poputuje k synovi.

Šťáva k masu Vitana (56 g - doporučená cena 24,90)
V boxech byly dvě varianty - buď Šťáva k masu (která vyšla na mne) nebo Šťáva na čínu. Jde o gelové šťávy k masu, které by měly jídlo ochutit a dodat mu správnou konzistenci. Já tento typ polotovarů při vaření moc nepoužívám (zcela výjimečně sáhnu po bujonu v kostce) a takovýto přípravek v podobě gelu jsem ještě ani nevyzkoušela. Tak teď aspoň bud mít příležitost zjistit, jaký je (normálně bych si to asi nekoupila).

Mirinda Ananas a Meloun (2x 250 ml, cena za tento typ balení je kolem 18 Kč/ks)
Dvě nové příchutě limonády, u kterých výrobce testuje, která bude od září na trhu (možnost hlasovat ovšem skončitla dřív, než jsem si box rozbalila). Obě příchuti mi přijdou zajímavé a jsem zvědavá, která mne osloví víc (byť pravidelně žádnou z nich určitě kupovat nebudu, protože nejsem konzument sladkých limonád). Nepříjemně mne ale překvapilo, že neobsahují šťávu z melounu, resp. ananasu, ale chuti je dosahováno pouze aromaty.

Cheetos Peanut (43 g - doporučená cena 15,90)
Kukuřičné křupky s příchutí arašídů určitě taky někomu věnuju. Na střední jsem dvoje prázdniny brigádničila na lince na výrobu právě arašídových křupek a myslím, že tenkrát jsem si odjedla svou životní dávku křupek a do konce života už je nemusím.

Kitkat Nestlé (41,5 g - doporučená cena 12,90)
Klasická tyčinka s údajně vylepšenou recepturou s extra mlékem a kakaem. Manžel už ji stihl zkonzumovat - prý byla jako vždycky, takže dobrá...

JoJo Mixle Pixle Mini (42 g - doporučená cena 9,90)
Malé balení želé bonbónů - mix různých tvarů, příchutí i textur. Tak akorát množství na ochutnání nebo do batůžku na výlet. Váhám, jestli někomu věnovat nebo jestli si je nechám pro sebe (želé bonbony mám docela ráda).

Steaková omáčka Barbecue (250 g - doporučená cena 39,90)
Steakovou omáčku jsem si vybrala za body v rámci věrnostního programu (takže není započítána v celkové hodnotě boxu) - léto je období grilování, takže omáčka se hodí. Na různých blozích jsem četla stížnosti na dodávání výrobků objednaných v rámci věrnostního programu, já jsem zatím dostala vždycky všechno, co jsem si objednala, takže v tomto směru problém nemám (spíš je produktů v rámci věrnostního programu málo - když si nevzpomenu v den zahájení nabídky, tak už není co si objednat).

Box jsem obdržela v rámci spolupráce za zvýhodněnou bloggerskou cenu

Opět byl přebalen časopis, tentokrát Epocha, která je pro mne rozhodně přijatelnější než nějaký bulvár typu Moje šťastná hvězda. V tomto myslím najdu nějaký článek, který si přečtu.
Plusem boxu je určitě celková hodnota všech produktů (asi 305 Kč), těším se na Kir a Mirindu, manžel uvítal Kitkat a syn energeťák. Výhrady mám trochu k tatarské omáčce Jednak mi nepřijde úplně šťastné posílat tento typ výrobku zrovna v létě (jak kvůli teplotám, tak kvůli tomu, že vzhledem k dovoleným jsem určitě nebyla jediná, na koho box čekal na poště). A přišlo by mi vhodnější dát do boxu menší balení (a třeba ještě další výrobek). Obešla bych se bez Farmářské polévky a křupek. Takže celkově bych box hodnotila jako lepší průměr - alespoň na první dojem. Hodnocení výrobků, které ochutnám skutečně já (takže KitKat to nebudeMrkající), ještě dojde v rámci každoměsíčního "Co jsem taky ochutnala".

Žádné komentáře:

Okomentovat