pátek 7. července 2017

Glanz box-léto 2017

Konec června jsem měla docela hektický, takže k napsání článku o Glanz boxu se dostávám teprve teď, i když jsem si ho vyzvedla hned v pondělí po návratu z dovolené. Tentokrát nebyla krabice zrovna lehká a cestou z pošty se mi docela pronesla (i proto, že jsem na ní měla ještě položenou krabici se jahodovo-malinovým swapem).
Kdo se o boxy zajímá, tak už nejspíš ví, co v něm bylo, protože se o něm dočetl na jiných blozích. Ale pokud vás zajímá, co já na jeho obsah, tak můžete číst dál.



Persil 360°Complete Clean (1,46 l - doporučená cena 159 Kč)

Persil na praní občas používám, takže klidně vyzkouším i tuhle verzi. Uvidíme, jestli si poradí se skvrnami lépe než jiné gely na praní.
(Gel z boxu jsem zapomněla vyfotit, tak jsem si půjčila fotku odtud)

Domestos Power 5 (2x 55g - doporučená cena 54,90 za kus)

Tyhle WC bloky byly už minulém boxu, jen s jinou vůní. Fungují docela dobře a dlouho vydrží. Vůni levandule mám ráda a u WC bloků většinou volím právě ji a magnólii vyzkouším taky ráda.

Silan Supréme Romance (600 ml - doporučená cena 69,90)

Aviváž používám poměrně málo, ale časem ji využiju. Nevoní špatně.

Dermacol Textilní 3D maska (15 ml - doporučená cena 69 Kč)

Textilní masku jsem ještě nezkoušela, takže ta mne v boxu potěšila. Uvidím, jak mi bude vyhovovat tahle, která vypadá, že by měla být medová. Jen netuším, proč se jmenuje "3D".

Catrice ICo Nails (10,5 ml - doporučená cena 79,90)

Výrazně červený lak na nehty, který by měl mít dlouhotrvající efekt. Uvidím jak se osvědčí na nehty na nohou do letních sandálků (nehty na rukou si v podstatě nelakuji). Nicméně se přiznám, že obvykle si za tímto účelem kupuju laky výrazně levnější.

Signal White Now CC (75 ml - doporučená cena 149 Kč)

Zubní pasta, která by měla spojovat okamžité bělení a ochranu před zubním plakem. No - za ty peníze by ta pasta měla být zázračná. Doufám, že bude mít lepší příchuť než ta stejné značky z minulého boxu, která mne nezaujala.

Signal Carbon + Correct (doporučená cena 81,90)

Zubní kartáček určitě využije každý, takže já taky. Tento obsahuje karbonová vlákna, která pománají sklovinu zbavovat nečistot (tedy - myslela jsem si, že tohle dělá každý kartáček), a má extra čistící lamelu. No to jsem zvědavá...

Box jsem obdržela v rámci spolupráce za zvýhodněnou bloggerskou cenu

A celkové hodnocení hodnocení obsahu boxu? Jsem z něj trochu na rozpacích - nemůžu říci, že mne zklamal. Hodnota věcí je přes 660 Kč, což je velmi slušné (byť o tom, jeslti u některých výrobků není cena přestřelená, by se dalo diskutovat) a není tam nic, co bych nevyužila. Na druhé straně tam nebylo nic, co by mne vyloženě nadchlo. Snad jen ta textilní maska mne potěšila, že vyzkouším něco nového. A rozhdoně box moc neodpovída svému mottu "Léto plné zážitků" - já aspoň nemám fantazii na to, abych si představila nějaké extra zážitky s WC blokem a gelem na praní Smějící se

Žádné komentáře:

Okomentovat