sobota 8. července 2017

Zásoby na týden

Každý, kdo sleduje mou swapovací rubriku, ví, že swapy s jídlem patří mezi mé nejoblíbenější. Proto jsem taky reagovala na Veroničin swap "Zásoby na týden", jehož zadání znělo "Na každý den v týdnu jeden čaj a malou svačinku = 7 malých radostí pro chuťové buňky i žaludek." Celková hodnota swapu měla být 200 Kč. Měla jsem radost, že si mne Veronika do swapu vybrala. Čaje mám vždy z čeho vybírat i je ráda dostávám a s malými snacky v podobě tyčinek, přesnídávek apod. ráda experimentuji. A s Veronikou jsem navíc už dvakrát úspěšně swapovala (tady a tady) - prostě vš nasvědčovalo úspěšnému swapu.




A protože jsme si s Veronikou už dva swapy vyměnily, věděly jsme obě tak orientačně, co té druhé vyhovuje a už jsme si to blíž neupřesňovaly, abychom obsahem balíčku byly překvapené.
Mých sedm balíčků pro Veroniku obsahovalo tyto svačinky:
Křupavé ovoce lesní směs od Mixitu - mrazem sušené ovoce je pro mne nej...
Sojový dezert Alpro čokoládový - Veronika nemůže laktózu, tak mi sovoý dezert přišel jako dobrá volba.Jen doufám, že v letním počasí, které vypuklo, přežil přepravu bez úhony (pro případ, že ne, přibalila jsem Veronice ještě ovocnou tyčinku)
Bebe na měkko lesní ovoce - ty měla Veronika mezi oblíbenci na svém profilu
Raw tyčinka Nutrend s goji a švestkou - od Veroniky jsem v našem prvním swapu dostala jahodovou, tak jsem předpokládala, že by jí mohla chutnat i jiná příchuť
Tyčinka Maxinuta s kešu - to je jedna z mých oblíbených, tak snad bude chutnat i Veronice - psala, že má kešu ráda.
Tyčinka DeNuts s pistáciemi a slunečnicovými semínky - taky seminka měla Veronika mezi oblíbenci
Zeleninové chipsy Tretters - zástupce slaného mlsání
Každý balíček byl doplněn dvěma sáčkovými čaji (protože čajů je u mne vždycky velké množství i výběr). Každý čaj byl jiný, převažovaly čaje ovocné, ale přidala jsem i nějaký bylinkový a černý.
Na balíčky jsem nalepila cedulky s označením jednotlivých dnů v týdnu (když to měly být zásoby na týden) a jako obvykle jsem připojila krátký dopis.


Od Veroniky mně dorazil docela velký, důkladně zabalený balíček - plný malých balíčků. Veronika totiž zabalila zvlášť i čaje, takže balíčků nebylo sedm, ale čtrnáct. A co jsem dostala?
Zeleninové chipsy Tretters - tady jsme se s Veronikou shodly (rozdíl je jen v příchutí - já dostala provensálské)
Proteinová tyčinku s kešu - kešu mám ráda a tyčinka se bude hodit na nějaký výlet, navíc tuto značku vůbec neznám.
Sušené švestky - sušené ovoce mám ráda skoro všechno, takže jsem ho v balíčku uvítala.
Čoko-kokosky Zemanka - neznám, takže ochutnám.
Ovocné pyré Ovocňák jablko/meruňka - ovocné pyré v praktickém sáčkovém balení si sama občas kupuju jako rychlou svačinku, ale konkrétně tohle jsem ještě neměla.
Čokoláda Divine - hořká (v tomto případě 70%) čokoláda mne potěší vždycky.
Datlová tyčinka - ovocné tyčinky mám docela ráda a tohle je pro mne další neznámá na ochutnání.
V čajových balíčcích jsem pak našla čaje zelené, bílé, černé i bylinkovo ovocný. I Veronika mi poslala na každý den dva sáčky (aniž jsme se domlouvaly). Ona volila vždy dva stejné, takže jsem dostala sedm druhů. Povedlo se jí poslat mi i jeden, který jsem ještě neměla ve sbírce, což mi udělalo taky radost.


Celkově se mi tento swap opravdu líbil a jsem moc ráda, že jsem se do něj přihlásila a že si mne Veronika vybrala. Bylo to zajímavé téma a navíc jsem v balíčku našla samé dobré věci, které ráda ochutnám. A doufám, že i Veronika bude s mých výběrem spokojená (ve chvíli, kdy píšu tento článek, má balíček ještě na poště).

Hodnocení 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat