úterý 4. července 2017

Do vázy...

... jsem si teď na chalupě dala "tu kytku, co nevím, jak se jmenuje" Usmívající se. Psala jsem o ní i loni - tady a Ráďa mi tenkrát v komentáři psala, že by mohlo jít o nějaký hvozdík. Fakt je, že květ to hvozdíku podobný má, ale stoprocentně si jménem jistá nejsem. Každopádně stejně jako loni se tahle kytka pokusila okupovat většinu záhonu, takže hned na jaře jsne jí část rovnou vypleli. Co jsme nevypleli, to teď na konci června vykvetlo. Když tyhle kytky začay utiskovat růži. lilie i rubékie, tak přišel čas na to je vytrhat. I proto, že kdyby se ta kytka vysemenila, tak máme na jaře o zábavu s pletím postaráno.
Ale protože část vytrhaných kytek měla ještě hezké květy, tak jsem je ostříhala a vyšlo mi to rovnou na dvě vázy.

Do první jsem dala květy s kratšími stonky a doplnila je chrpani, které jsme s mámou natrhaly na procházce.



Do druhé vázy jsem dala vyšší květy a přidala k nim nevěstin závojíček.


Tak, ve které váze jim to sluší víc?
A je to opravdu nějaký druh hvozdíku nebo něco jiného (ať tomu neříkám trošku hloupě "ta kytka")?


Žádné komentáře:

Okomentovat