úterý 11. července 2017

Na zahrádce

Neodolala jsem a nafotila jsem na chalupě na naší malinké květinové zahrádce pár fotek. Nekvete nám toho tam aktuálně moc, ale něco přece. Musím ovšem rovnou přiznat, že se v tomto případě chlubím cizím peřím. Zahradničení a květinová zahrádka především je na chalupě doménou mojí maminky. Já dělám jen pomocné práce (jako třeba stříhám levanduli na sušení nebo odkvetlé květy růží). U sázení a pletí představuju pro kytky spíš nebezpečí ...

Liliím se u nás daří



Petúnkami osázené staré kamenné koryto

Růže - trochu poznamenané deštěm a kroupami

To ostatní, co zrovna kvete - irisy, měsíčky, macešky..., v pozadí závojíček, co dělal parádu ve váze s hvozdíky

A tomuhle říkám "moji E.T.", protože květy netřesků mi připomínají postavičku ze stejnojmenného, již poněkud archivního filmu). Netřesky jsou taky to jediné, co jsem na zahrádce zasadila já a daří se tomu. Možná je za chvíli budeme likvidovat jako plevel (na to, že jich původně bylo asi pět, docela expandovaly). Na druhou stranu - netřesk je docela ideální kytka, protože nevyžaduje skoro žádnou péči.

Žádné komentáře:

Okomentovat