čtvrtek 13. července 2017

Z kosmetické poličky 7

Kosmetickou poličku jsem teď nějak zanedbávala - poslední článek tu byl už víc než před čtvrt rokem. Za tu dobu se mi tu sešly nějaké věci, které jsem vyzkoušela poprvé. Tentokrát je to hlavně ve znamení krémů... A narozdil od minule je tu víc věcí, s nimiž jsem byla aspoň spíše spokojená.


Hydratační krém na ruce Astrid

Koupeno - swap. Balení - 100 ml Cena - ??? (podle netu kolem 30 Kč)
Krém se má řidší konzistenci, takže se dobře roztírá, vstřebává se průměrně, stejně tak průměrná je i výživa rukou. Za chvíli jsem měla pocit, že si mohu ruce mazat znovu. Používala jsem ho přes den, kdy si stejně ruce dost často myju, takže na výdrži krému tolik nezáleží. Pozitivem byla příjemná vůně. Celkově hodnotím jako průměrný krém
5/10

Aviril - krém na ruce mandlový + glycerinový (Alpa)

Koupeno - swap. Balení - 100 ml Cena - ??? (podle netu kolem 25 Kč)
Krém má hutnější, mastnější konzistenci, trochu hůř se roztírá. Používala jsem ho na noc, kde mi to nevadilo. Celkem dobře vyživuje. Moc mi nesedla jeho vůně - nepřišla mi ani glycerínová ani mandlová.
5/10

Anitrespirant Rexona Maximum Protection Stress Control

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 45 ml Cena - 159,90 (doporučená)
Tuhý antirespirant už jsem neměla spoustu let, tak jsem na něj byla docela zvědavá. A výsledek - rozhodně ne propadák, ale ani nenadchl. Aplikace byla bez problémů, vyhovovala mi celkem i konzistence krému. Nezaznamenala jsem, že by nechával stopy na oblečení. Účinek byl taky OK. Co mi nesedlo, byla vůně - ta mi nepřišla úplně příjemná. Naštěstí byla patrná jen při aplikaci, pak už ne. Celkově to není špatný výrobek, ale přijde mi předražený.
7/10

Cien Q10 Denní krém proti vráskám

Koupeno - Lidl Balení - 50 ml Cena - kolem 50 - 60 Kč (už si přesně nepamatuji)
Krém jsem si koupila zcela náhodně při nákupu potravin cestou na chatu, když jsem si uvědomila, že tam žádný nemám. Musím říci, že pro mne byl příjemným překvapením - hezky jemně voní, dobře se roztírá i vstřebává. I balení do skleněné dózičky vypadá dobře. Vliv na vrásky při používání jednou za čas, když jedeme na chatu, neposoudím. Ale až dopotřebuji stávající zásobu krémů, tak nevylučuji, že si ho pořídím, protože je příjemný a poměr cena/výkon mi přijde velmi dobrý.
9/10

Krém na ruce Clicemille (Palmolive)

Koupeno - ??? Balení - 100 ml Cena - ???
Krém na ruce s obsahem heřmánku a glycerinu mne docela nadchl - dobře se roztírá, dobře se vstřebává, hezky voní a ruce po použití hezky zvláčněl. Jedinou jeho "chybou" v mých očích je fakt, že se mi ho nepovedlo objevit nikde v obchodě, abych si koupila další. A ani si nepamatuju, jak se nám doma objevil. I podle hledání na netu to vypadá, že se v ČR snad ani neprodává (většina odkazů, které na mne vyskočily, byla v italštině).
10/10

Palmolive sprchové mléko s olivovým olejem a zvláčňujícím mlékem

Koupeno - dárek. Balení - 250 ml. Cena - ??? (na netu kolem 40 - 50 Kč)
Sprcháč měl neutrální, ne příliš výraznou vůni. Konsistence byla tak akorát, dobře se používal. Nevyusušoval.
7/10

Alterra SOS péče o rty granátové jablko (Rossmann)

Koupeno - swap. Balení - 45 g. Cena - ?? (podle netu kolem 40 - 45 Kč)
Balzám na rty bez syntetických barviv, parfémů a konzervačních látek. Má hutnější konzistenci, docela dobře vyživuje. Má neutrální vůni, rozhodně nevoní po granátovém jablku.
7/10

Antiperspirant Invisible for black&white clear (Nivea)

Koupeno - dárek. Balení - 150 ml. Cena - ??? (podle netu kolem 50 Kč)
Normálně používám kuličkové antirespiranty, ale v poslední době se mi doma sešly hned tři sprejové a tohle je jeden z nich (vánoční dárek). Měl nejen chránit proti pocení a zápachu, ale i zabraňovat tvorně bílých skvrn na černém oblečení. To beze zbytku plnil. Jen vůně je prostě pro mne při aplikaci příliš intenzivní (naštěstí ta intenzita nepřetrvává), takže pokud bude výběr záležet na mně, zůstanu u kuličkových variant. Ale jinak ho považuju za dobrý antirespirant (pokud vám nevadí obsah hliníkových solí).
7/10

Zpevňující noční krém proti vráskám Ultra Repair (Astrid)

Koupeno - dárek. Balení - 50 ml. Cena - ??? (podle netu kolem 100 Kč)
Krém obsahuje duo hyaluronový komplex a díky němu byl měl vyhlazovat vrchní vrstvu pokožky a zlepšovat její pružnost a elasticitu. Byla jsem s ním spokojená - dobře se roztírá i vstřebává, příjemně voní a slušně vyživuje pokožku. Po jeho použití je příjemně vláčná.
9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat