neděle 2. července 2017

Čas jahod a malin

Čas jahod a malin - to je léto. A taky název swapu, kterého jsem se přihlásila někdy v půli června. Mám ráda jahody, miluju maliny, tak mne ten swap zlákal svým názvem. Jeho zadání znělo "Nastává čas dozrávání jahod a malin, které miluju. Co si tak vyměnit swap na toto téma? Může se jednat o jídlo, nápoje, kosmetiku, prostě cokoliv s chutí, vůní či tématikou jahod a malin." , hodnota swapu měla být 200 Kč a jeho autorkou byla Renáta, s níž už jsem jeden, čistě jídelní, swap uskutečnila - myslím k oboustranné spokojenosti. Takže jsem věřila, že tento swap dopadne lépe než swap s podobným zadáním (jahody v něm doplňovala čokoláda), který jsem uskutečnila loni.
A jak to opravdu dopadlo se můžete dočíst dál



Jako obvykle nejdřív nakoukneme do balíčku, který jsem pro Renátu připravila já. Snažila jsem se, by v něm byly zastoupeny věci jak motivem jahod, tak malin a aby to nebylo jen jídlo (jehož nakupování mi jde výrazně nejlépe), ale i věci jiného charakteru. Nakonec tedy to jídlo stejně převážilo ... A teď už k jednotlivým věcem
Skládací nákupní taška "jahoda" - takovou jsem vyhrála u Míši na blogu, stala se nezbytným obsahem mé kabelky a jsem stála nadšena její praktičností. Tak jsem ji Renátě koupila taky.
Ubrousky s motivem maliny - bohužel jsem nesehnala žádné, kde by jahoda nebo malina výrazně převažovala, ale malina tam je, byť jako doplnění květin.
Balzám na rty Labello malina - aby v balíčku byl aspoň jeden kosmetický zástupce
Tyčinka Nutratred Goji+jahoda - tu jsem ochutnala nedávno a moc mi chutnala. Tady jsme se s Renátou 100% shodly.
Bonbóny z hroznového cukru s malinovou příchutí - trocha mlsání...
Žvýkačky Orbit s jahodovou příchutí - Renáta kdysi dělala speciální žvýkačkový swap, tak jsem usoudila, že by jí žvýkačky mohly udělat radost
Puding s jahodovou příchutí - další zástupce jahodového mlsání
Dětská přesnídávka s příchutí jahoda, borůvka a jablko - já je používám jako šikovnou svačinku do kabelky, tak jsem ji koupila i Renátě
Ovesná kaše Ovitte s jahodami - třeba na rychlou snídani
A na konec hromádka malinových a jahodových čajů různých značek i kombinací.
Vše zabaleno do kytičkového papíru (jahodový jsem nikde neobjevila) a doplněno dopisem v obálce ozdobené technikou teabags folding, na kterou jsem použila přebaly z malinového čaje.


Od Renáty mi dorazil docela velký balík plný hezky zabalených balíčků (bylo jich tolik, že si myslím, že musela trošku překročit plánovaný rozpočet). Líbily se mi nápovědné cedulky na jednotlivých balíčcích s ozdobným krajem (asi si budu muset taky pořídit ozdobně stříhající nůžky - vypaá to tak o stupeň líp). I Renáta připojila do balíčku krátký dopis. A co konkrétně pro mne Renáta vybrala?
Vlasový šampon Schauma s vůní malin - ovocný šampon už jsem neměla hrozně dlouho, tak jsem na něj zvědavá
Papírové kapesníčky Tesco s vůní jahod - ty jsou zajímavé, voňavé kapesníčky jsem ještě neměla
Hořká čokoláda Equador s malinami - 70% kakaa, prsotě mňam.
Jahodová pečenáda - to jsem ještě neměla, předpokládám, že to bude něco jako marmeláda a těším se, až ji vyzkouším.
Malinový pečený čaj - ten si si dám ráda - už se těším, až z něj budu lovit maliny.
Ubrousky s motivem lesního ovoce - líbí se mi, jsou takové vesele letní.
Instantní kaše s chia, malinami a jogurtem - tu jsem ještě neměla a určitě ji využiju jako rychlou svačinku v práci.
Musli tyčinka Profigur s malinami - musli tyčinkám až tak moc neholduji, ale občas si nějakou dám (třeba jako sváču na celodenní poradě).
Raw tyčinka goji + jahoda - trefa do mé chuti, o čemž svědčí to, že jsem ji do balíčku zařadila i já.
Sojový nápoj s příchutí jahody - sojové mléko jsem ještě neměla, tak vyzkouším a uvidím.
Celozrnné sušenky Rej s jahodami a chie semínkem - ty jsou pro mne taky novinkou, kterou ráda vyzkouším.


Jahodovo-malinový swap překonal má očekávání (se zmiňovaným loňským jahodo-čokoládovým swapem se to nedá vůbec srovnat). Renáta pojala swap hodně jídelně, ale to mi ani trochu nevadilo - ostatně ten můj byl pojatý podobně. S výběrem věcí jsem spokojená, všechno využiju a je tam spousta věcí, které neznám.Takže budu zkoušet a třeba objevím nové oblíbence. Takže u mne 100% spokojenost (a doufám, že spokojenost byla i na straně Renáty - podle hodnocení, kreré jsem dostala, snad ano).

Hodnoceni - 10/10








Žádné komentáře:

Okomentovat