středa 5. července 2017

Co jsem taky ochutnala 18

Za červen se mi tady fotek sešlo docela dost. Klasicky zase něco z Brandnooz boxu, tentokrát dvě věci ze swapů, ale docela dost z vlastních nákupů. Mimo jiné i díky tomu, že jsem lovila v Lidlu v rámci mého oblíbeného francouzského týdne.
Tak se tedy pojďme podívat, co jsem v červnu zkusila poprvé.
V řazení logiku nehledejte - je to tak, jak mi to v průběhu měsíce přislo pod ruku



Mrož Černý rybíz s tvarohem (Prima)

Koupeno - Terno Coop. Balení - 45 ml. Cena - ?? (nějak jsem si nevšimla)
Nanuky moc nekupuju, takže tohohle Mrože jsem vyzkoušeného neměla. Sáhla jsem po něm v pří nákupu cestou z výletu, když jsem dostala okamžitou chuť na něco zmrzlého. Chutná hodně po černém rybízu (tvaroh není výrazně cítit) a není moc sladký. Neobsahuje rostilnné tuky, s výjimkou kokosového v kakaové polevě. Mně chutnal.
8/10

Activia Maracuja+acai (Danone)

Koupeno - Terno Coop Balení - 310 g Cena - 18,90 (akce)
Speciální letní edice jogurtového nápoje mne nijak nenadchla. Příchuť není moc výrazná (pravda, netuším, jak chutná acai) a je dost sladký. Jako rychlá svačina posloužil, ale důvod koupit si ho znovu nemám.
6/10

Dolphin Nougat

Koupeno - swap. Balení - 40 g. Cena - ??
Hořká čokoláda zklame málokdy, i tahle se 60% obsahem kakaa mi chutnala, byť nugát uvedený v názvu jsem v ní necítila, spíš v ní byly sem tam malé krystalky cukru (karamelu?). Ale nevadily mi.
8/10

Pomazánka z kozího sýra s bylinkami (Duc De Coeur)

Koupeno - Lidl.v Balení - 100 g. Cena - 39,90
Opět úlovek z francouzského týdne v Lidlu (ovšem výrobce sýra je paradoxně německý). Vlastně nevím, proč se to jmenuje "pomazánka", protože obsahuje 95% kozího sýra + petržel, česnek, pažitku a sůl. Kozí chuť i ochucení bylinkami bylo tak akorát a každopádně to bylo, v kombinaci s dýňovo brusinkovou bagetkou, moc dobré. Už se těším na další francouzský týden (většinou se tam sýry dají pořidit o něco levněji než jinde).
10/10

Cornies - kukuřičné s medvědím česnekem (Racio)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 115 g. Cena - 21,90 (doporučená)
Nemám tento typ výrobků zvlášť v oblibě a nenadchla mne ani tato varianta. Medvědí česnek jsem cítila jen při prvním otevření balíčku, na chuti moc znát nebyl. Chuťově jsou vůbec takové nijaké. Takže ani novinka s medvědím česnekem mne nepřesvědčila, že bych si Cornies a podobné výrobky měla kupovat.
6/10

Fitness Chocolate (Nestlé)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 375 g. Cena - 89,90 (doporučená)
Na úvod rovnou konstatování, že vím, že cornflakes nejsou tak ideální snídaně, jak se nám obvykle výrobci snaží prezentovat. Já jim taky nějak moc neholduju. Ale ty s čokoládou jsem ještě neměla a když už byly v boxu…
Tyto cornflakes jsou celozrnné, obsahují i oves a část lupínků je máčená v čokoládě (tipuju tak kolem 15 - 20 %). Ve 100 g mají 20 g cukru, což v porovnání s jiným ochucenými cereáliemi sice není nejhorší, ale málo to taky není. Původně jsem si myslela, že je sezobu jen tak "na sucho", ale tak mi nakonec nechutnaly - lupínky máčené v čokoládě mi přišly hodně sladké a neseděla mi jejich kombinace s nemáčenými lupínky. Překvapivě mi ale docela chutnaly s jogurtem, který trochu stáhl přílišnou sladkost těch čokoládových a nějak to celkově doladil, že mi celá ta kombinace přišla OK. Kupovat si je ale nebudu - přece jen je to zbytečná nálož cukrů. Když už si něčím vylepšují jogurty, tak sáhnu po medu nebo domácí marmeládě.
7/10

Žervé Nautr XXL (Laktos)

Koupeno - BioMarket Vacek. Balení -120 g. Cena - 18,90
Čekala jsem konzistenci žervé a ono to chutnalo jako taveňák, ačkoliv má jít o přírodní termizovaný sýr. Je to zřejmě důsledek použití želírujících látek. Snědla jsem ho, ale už si ho víckrát nekoupím.
4/10

Moelleaux au chocolat (Duc De Coeur)

Koupeno - Lidl. Balení - 320 g (4x80 g). Cena 54,90
Čokoládový koláček - úlovek z francouzského týdne v Lidlu. Chuťově připomíná něco mezi jemným piškovem a čokoládovou pěnou. Když se koláček nechá chvilku nahřát v mikrovlnce, tak se docílí i částečně tekutého středu. Čokoládová chuť je hodně výrazná. Docela mi chutnal.
7/10

Tartin au citron (Duc De Coeur)

Koupeno - Lidl. Balení - 320 g (4x80 g). Cena 54,90
Citronové dortíčky s bezé - taktéž z francouzského týdne v Lidlu. Dortíček je tvořený piškotem, citronovým krémem a bílkovou pěnou. Moc mne nezaujal, piškot měl takovou divnou umělou chuť a bílková pěna mi rozhodně nepřipomínala bezé. Tohle určitě nemusím mít znovu
4/10

Brusinková bagetka (Pekárna Kabát)

Koupeno - stánek pekařství Kabát. Velikost - 100 g (nebaleno). Cena - 25 Kč
Bageta vyrobená ze směsi pšeničné a vícezrnné mouky. Zajímavou chuť dělá kombinace brusinek přidaných v těstě a dýňových semínek, kterými je posypaná. Ideálně se hodí k čerstvým sýrům, ale není špatná ani samotná. Jediným mínusem je ne úplně nízká cena, jinak mi chutná fakt hodně.
9/10

Terrina Pork&Calvados (Specialités Francaises)

Koupeno - Lidl. Balení -180 g. Cena - 29,90.
Tentokrát jsem toho v rámci francouzského týdne ulovila opravdu dost. I paštiku s vepřovými játry s calvadosem. Trochu špatně se maže, je docela tuhá, ale chuťově mne docela zaujala (narozdíl od manžela, který moc nadšený nebyl). Ale z mého hlediska byl poměr chuť a cena docela dobrý. Jen bez obsahu sojové bílkoviny bych se obešla.
8/10

Apple Cider Dry (Kingswood)

Koupeno - Albert. Balení - 400 ml. Cena - 18,90 (akce)
Méně sladký cider s obsahem alkoholu 5%. Pro mne asi jedna z nejlepších variant cideru, chutnal mi víc než ten klasický.
8/10

Sušenky Emco Digestive Ovesné

Koupeno - Brandnooz box. Baleni - 115 g. Cena - 24,90 (doporučená)
Celozrnné sušenky s ovesnými vločkami mi chutnaly víc než varianta Original, kterou jsem ochutnala nedávno. Přišly mi méně sladké. V kombinaci s jogurtem docela dobrá svačina. Stejně jako Original jsou hodně křehké a lámaly se.
7/10

Smarty Myslivecký a rybářský s příchutí jablka

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 500 ml. Cena - 20 Kč (doporučená)
Ochucené jemně sycené pití, které má zvláštní nahořklou příchuť. Vyhovovalo mi, že není moc sladké a má tak akorát bublinek, ale z chhuti jsem jinak úplně nadšená nebyla. Ochucené pití ostatně moc nevyhledávám, tak si ho kupovat nebudu.
6/10

Májka s uzeným masem (Hamé)

Koupeno - Brandnooz box. Balení - 100 g. Cena 24,90 (doporučená)
Původně jsem s pašitkou počítala na nějaký výlet, ale nakonec skončila jakou nouzové jídlo v práci. Moc jsem kombinaci paštiky s uzeným nevěřila, ale nakonec mi celkem chutnala. Na konzerovanou paštiku má celkem slušné složení a plusem je i praktické balení s uzavíratelným víčkem.
7/10

Raw bar Goji/strawberry (Nutrend)

Koupeno - swap. Baleni - 50 g. Cena - ?? (podle netu kolem 30-35 Kč)
Skvělá raw tyčinka, která obsahuje jen mandle a sušené ovoce. Má tak akorát konzistenci (tj. dá se ukousnout, ale nepatlá se). Moc mi chutnala a určitě si někdy koupím znovu ji nebo nějakou její jinou variantu.
10/10

Propadákem měsíce se stává Žervé z Laktosu - to bylo opravdu sáhnutí vedle. A aspiranty na titul "Objev měsíce" mám hned tři - brusinkovou bagetku od Kabáta, pomazánku z kozího sýra s bylinkami z Lidlu a tyčinku goji+strawberry Nutrend.
A co vy - vybraly byste si něco? Nebo máte na něco jiný názor než já?

Žádné komentáře:

Okomentovat