úterý 13. března 2018

7 dní - 7 fotek

Tak se jmenovala výzva, kterou vyhlásila Dáša z blogu Cestou necestou, kam ráda nakukuji kvůli hezkým fotkám. Dáša krásně fotí krajinu, památky, přírodu i svou psí kamarádku - prostě všechno. Asi proto ji napadlo vyhlásit obdobu Týdeníčku pro Henrietu. Zadání bylo vyfotit každý den něco, co nás potkalo, zaujalo... - a to v týdnu od 5. března.
Musím říci, že tahle výzva se mi moc nepovedla - vyšlo to zrovna na týden, kdy jsem měla blázinec v práci a po příchodu domů jsem udělala jen nejnutnější a pak upadla buď do křesla nebo rovnou do postele. Taky nejsem zvyklá fotit na mobil, takže fotky z něj podle toho vypadají. Ale když už jsem se do výzvy přihlásila, tak z boje neuteču, ikdyž bude prohraný



Pondělí 5.3. - Dočteno
A neptejte se v kolik...


Úterý 6.3. - Sněží
Ráno na Klárově i večer na Hájích

Středa 7.3. - Kvetou
Mám na pyl z lísky alergii, tak jsou mé pocity rozporuplné

Čvrtek 8.3. - Odměna
Sladká (i když rozmazaná) - za to, že jsem ten termín stihla (pokud to nepoznáte, je mražený jogurt s horkými malinami)

Pátek 9.3. - Tulipány
První, které jsem si letos koupila

Sobota 10.3. - Koláč
Našla jsem zapomenutý balíček švestek v mrazáku.


Neděle 11.3. - Valdek
Jarní počasí si říkalo o výlet a tohle byl cíl (ostatně - už jste ho viděli)

A to je poslední fotka z minulého týdne...

Žádné komentáře:

Okomentovat