sobota 17. března 2018

Výhra

Mám oblíbené blogy, kam občas nakouknu. Patří mezi ně i Hančin blog Baví mne to . Blog oslavil v březnu roční výročí a tak jeho autorka vyhlásila narozeninovou soutěž , do které jako ceny vložila své vlastnoruční výrobky - prostírání a taštičku. Proč nezkusit štěstí - zvlášť když stačilo jen napsat komentář k článku (a ten bych napsala stejně, abych Hance pogratulovala k výročí blogu). Můj komentář pod článkem měl číslo 7 a asi mi ta sedmička přinesla štěstí - minulý pátek mne Hanka vylosovala jako výherkyni prostírání.



Už v úterý večer na mne po návratu z práce čekal doma balíček, ve kterém kromě prostírání bylo ještě ozdobné srdíčko a chňapka se stejným vzorem. Díky tomu, že jsem celý týden chodila domů pozdě, vyfotila jsem svou výhru až dnes při denním světle a konečně se jí mohu pochlubit a podělit se o radost z ní.


Určitě mi dáte zapravdu, že prostírání je moc pěkné.
Hanko, ještě jednou mnohokrát díky.

Žádné komentáře:

Okomentovat