pátek 2. března 2018

Chcete vyzkoušet Glanz box??


Máte rádi překvapení? Tajemné krabičky?
Můžete zkusit objednat si Glanz box, který by Brandnooz měl rozesílat někdy v březnu. Glanz box obsahuje výrobky z oblasti drogerie a kosmetiky, a to především výrobky, které jsou na trhu novinkami.



Já už jsem box párkrát měla (můžete se podívat třeba tady nebo tady) a nikdy jsem nebyla vyloženě zklamaná, byť některé zaujaly víc, jiné míň. Pokud ho chcete vyzkoušet,mohu vám díky spolupráci s Brandnooz nabídnout slevový kupón v hodnotě 50 Kč, který můžete při objednání boxu využít. Objednávat lze zde (zkontrolujte si, jestli si opravdu objednáváte Glanzbox - já si poprvé objednala místo bopxu s kosmetikou a drogérií klasický box s jídlem) a při objednávce zadejte číslo slevového kuponu

98NO9TLPSZ

Já už objednáno mám a doufám, že Glanzbox mne nezklame ani tentokrát.

Žádné komentáře:

Okomentovat