sobota 10. března 2018

Batoh,...

..., do kterého jsem se zamilovala.
Kožený batoh Estelle jsem našla vlastně náhodou. Na nějakých stránkách na mne vyskočila reklama módního vyhledavače Glami s městskými batohy. Tak jsem ji rozklikla a objevila právě tento kožený batůžek Estelle. Zaujal mne barvou i velikostí a začal mne lákat ke koupi. Asi 14 dní jsem se na něj chodila koukat - přece jen stál skoro tři tisíce a to není zrovna málo. Ale po dvou týdnech jsem si řekla "Jo, ten chci!". A tak ho mám - už asi měsíc a jsem zamilovaná stále víc...



A proč jsem se do něj zamilovala? No - jednak má moc pěknou barvu a líbí se mi tvarově. Taky se dobře nosí. Ale hlavně je hrozně praktický - můj starý batůžek byl jedna velká "černá díra". Pokaždé, když jsem něco potřebovala, tak jsem v něm hrabala jak hraboš, než jsem našla to, co jsem aktuálně chtěla. Tenhle batoh má uvnitř dva oddíly, velkou vnitřní kapsu a ještě dvé malé kapsičky. Navíc má ještě tři větší venkovní kapsy a dvě boční malé kapsičky, což mi umožnilo si všechny ty krámy, co tahám s sebou, hezky roztřídit a najít jim správné místo. Takže teď, když něco z batohu potřebuju, jen sáhnu a mám. Navíc se do něj vejde formát A4 (už žádná další taška s papíry, když jdu na poradu) a dokonce i můj malý notebook.
I po měsíce z něj mám pořád radost, nosím ho do práce každý den a zatím mám pocit, že už nikdy nechci žádnou kabelku ani žádný jiný batoh.
(Uvidíme, jak dlouho mi to vydrží...)


Batoh jsem koupila na e-shopu Univaro za 2890 Kč. Se službami e-shopu jsem byla spokojená - v neděli jsem objednala, v pondělí dopoledne mi pípla smska, že si batoh mohu vyzvednout v jejich kamenné prodejně (firma má obchod v Praze na Petrském nám., takže pro mne bylo osobní vyzvednutí jednodušší, než si ho nechat poslat, jinak - dopravu má e-shop zdarma). Převzetí bylo taky v pohodě - obchod má otevřeno do 18 hodin, dá se v něm platit kartou a prodavačka byla moc příjemná. Celkově prostě dobrý nákup.
A jak vypadá batoh nafocený profesionálně, si můžete prohlédnout tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat