neděle 18. března 2018

Glanzbox - jaro 2018

Zimní Glanzbox jsem propásla, následující jarní edici už nikoliv (okonce jsem dostala k využití i slevový kód, který jsem nabdíla k využití tady na blogu). V pátek mi tedydomů dorazila fialová krabice s drogistickými a kosmetickými výrobky k vyzkoušení. S Glanzboxy mám docela dobrou zkušenost - většinou se hodnota výrobků pohybuje kolem 500 Kč, což je velmi příjemné. A většinou všechny věci bez problémů využiju.
Tak se pojďme podívat, co jsem v boxu s mottem "Vítej jaro 2018 - leska a krása pro vás a vaši domácnost" našla tentokrát.



Silan Aromatherapy+ (1 l - doporučená cena 69,90)
Aviváž s vůní kokosové vody a minerálů. Kokosovou vodu jsem nikdy neměla (a minerály podle mne nevoní), tak nemůžu posoudit, jestli to odpovídá , ale každopádně vůně je celkem příjemná. Aviváž používám poměrně málo a teď se mi jich doma nashromážilo nějak víc (ve chvíli, kdy jsem si koupila po dlouhé době novou, mi jedna přišla v Glanzboxu a druhou jsem vyhrála v DMku), ale aviváž se snad nekazí a časem ji využiju.

Perwoll Care&Refresh (900 ml - doporučená cena 119,90)
Prací prostředek pro smíšené a syntetické textilie, který během nošení uvolňuje parfémovou složku, byl druhým a posledním drogistickým kouskem v boxu. Prací gel určitě doma využiju, takže kousek v boxu nezklamal.

Freeman čistící maska (15 ml - doporučená cena 39 Kč)
Jde o hloubkovou čistící jílovou masku 2v 1 určenou pro mastnou a poničenou pleť s manukovým meden a výtažky teatree oleje, která by měla pleť vyčistit a absorbovat mastnotu, aniž by ji vysušila (teda - trochu mi to přijde jako úkol pro chytrou horákyni). Pleťové masky moc nepoužívám, ale když už si ke mně našla cestu, tak ji vyzkouším.

Batiste Dry Shampoo original (50 ml - doporučená cena 69,90)
O tomto suchém šamponu ve spreji jsem zatím jen četla na jiných blozích, ale nikdy jsem si ho nekoupila. Teď tedy budu mít možnost ho vyzkoušet. Uvidím, jestli opravdu odstraňuje mastnotu z vlasů a dodá jim objem a jestli mne zaujme tak, abych ho používala pravidelněji.

Garnier Botanic Therapy šampon (250 ml - doporučená cena 119,90)
Šampon z nové produktové řady s přírodními složkami. Řada má šest různých kombinací, já už jsem jeden šampon (med s propolisem) dostala v DM boxu, ale ještě jsem ho nestihla vyzkoušet. Tentokrát v mém boxu byl šampon s araganovým olejem a camelií, takže z této produktové řady budu mít příležitost vyzkoušet šampony hned dva.

Garnier Botanic Therapy balzám (200 ml - doporučená cena 79,90)
Balzám na vlasy ze stejné produktové řady jako šampon. Potěšilo mne, že i balzám jsem dostala s aragonovým olejem a mám tak sourodou dvojici.

Rexona Orchid fresh (250 ml - doporučená cena 66,90)
Sprchový gel s vůní divoké orchideje z nové řady svěžích sprchových gelů. Mám sprcháč z této nové řady už z DM boxu, ale v něm jsem měla gel s aloe vera, takže i v tomto příapdě budu moci stejně jako u vlasového šamponu vyzkoušet dva druhy z jedné řady.

Box jsem dostala v rámci blogerské spolupráce za zvýhodněnou cenu.

Jarní Glanzbox tedy obsahoval 7 výrobků s celkovou cenou kolem 565 Kč, což považuji za velmi dobré. Z obsahu boxu mi největší radost udělaly oba výrobky Garnier a suchý šampon, ale i ostatní výrobky jsou fajn a využiju je. Tentokrát nebylo v boxu nic, co by mne zklamalo, dobrý byl i poměr drogérie a pečující kosmetiky. Někomu možná mohl chybět nějaká dekorativka, ale já se moc nelíčím (a navíc v tomhle je asi nejtěžší se trefit), takže mně její absence nevadila. Za mne tedy s jarním boxem velká spokojenost.
A co vy - zaujal by vás nějaký výrobek z tohoto boxu? A využil jste někdo slevový kód, který jsem nabízela?

Žádné komentáře:

Okomentovat