sobota 24. března 2018

Z kosmetické poličky 10

Blíží se konec kvartálu a protože články, ve kterých dávám nahlédnout na svou poličku v koupelně, mají právě čtvrtletní interval, je pomalu čas na další díl. Takže bez dalších dlouhých řečí vám ukážu pár výrobků, které jsem vyzkoušela poprvé. Překvapivě jich není zas až tak úplně málo.



Antiperspirant Addidas Cool&care

Koupeno - swap. Balení - 53 g. Cena - ?? (podle netu kolem 45 Kč).
Kuličkové provedení mi maximálně vyhovovalo, stejně jako vůně, která je taková jemná, něžná a nenápadná. A fungoval dobře, byť tedy inzerovanou výdrž 48 hodin jsem netestovala (ostatně nevím, co s těmi 48 hodinami výrobci mají - mně bohatě stačí, když antiperspirant funguje v průběhu dne).
9/10

Krém na ruce Bio-Calendula (Alverde)

Koupeno - swap. Balení - 25 ml. Cena - ? (tuším kolem 20 Kč)
Krém obsahuje bambucké máslo a měsíčkový olej a je určen k péči o suché a normální ruce. Měl trochu zvláštní vůni, ale nebyla nepříjemná. Docela dobře se vstřebával, ale vyživoval spíš průměrně, na suché ruce se mi zdál dost slabý. Malé balení bylo šikovné do kabelky.
6/10

Řasenka Mega Lashes Dermacol

Koupeno - DM drogerie. Baleni - 12,5 ml Cena - 135 Kć (po 25% slevě)
Řasenka má kartáček, kterým se dobře aplikuje, jen výjimečně nechala větší nános, než bych si představovala. Dobře držela a nedrobila se. Jen šla hůř odličit.
7/10

Čistící micelární gel (Garnier)

Koupeno - Glanzbox. Balení - 200 ml. Cena 119 Kč (doporučená cena)
Jde o oplachovací gel, který se používá na mokrou pokožku a je určen k použítí hlavně ve sprše. Byl pro mne dost zklamáním, ač jsem se na vyzkoušení těšila. Odličování ve sprše mi nevyhovuje a navíc pokud se gel dostal do očí, tak docela nepříjemně pálil. Vyzkoušela jsem ho asi třikrát a pak jsem ho odložila. Pokud bych našla někoho, komu by vyhovoval, tak ho "pošlu dál".
3/10

Astrid noční krém s koenzymem Q10

Koupeno - DM drogerie. Baleni - Cena - 89,90 Kć
Krém měl vůni, která mi přišla nejdřív hodně zvláštní, ale nakonec jsem jí přišla "na chuť" a vyhovovala mi. Byl lehký, dobře se roztíral i vstřebával. Pokožku nechával příjemně vláčnou a vyživenou (jestli omezil tvorbu vrásek, jak tvrdila krabička, to si ale netroufám posoudit). Jen bych ocenila, kdyby se odlišovala barevně víčka krabiček - používala jsem současně i denní krém stejné značky a v koupelně bez brýlí jsem občas měla problém odlišit, který je který (popisky jsou mrňavé).
8/10

Micelární voda Bioderma

Koupeno - přibaleno k časopisu. Balení - 100 ml. Cena - ??? (podle netu asi 110 kč)
Odličovala průměrně - s řasenkou si moc neporadila. Jinak nebyla špatná, hlavní plus je, že nepálila do očí.
7/10

Krém na ruce Aroma Rituals Irish coffee (Dermacol)

Koupeno - výhra. Balení - 100 ml. Cena - ??? (podle netu kolem 50 Kč)
Krém krásně voní - smetanovokávová vůně s tónem whisky opravdu připomíná irskou kávu. Voněl i mně - totálnímu nekafaři. Nicméně pro mne byla vůně je poměrně intenzivní, takže jsem nakonec střídala s jiným krémem, protože když jsem používala jen tento, přestávala mne po čase bavit. Krém má lehkou konzistenci, díky které se dobře roztírá i poměrně dobře vstřebává. Vyživující účinek bych hodnotila jako slušný.
7/10

Sprchový gel D-X cosmetic Nefrit (Chope)

Koupeno - dárek. Balení - 500 ml. Cena - ?? (podle netu asi 20 Kč)
Tenhle sprcháč původně dostal manžel, kterému nevyhovoval. Ani jsem se mu moc nedivila - je totiž hodně řídký, takže se špatně použvá, a navíc skoro nepění. Jediné, kvůli čemu jsem ho vzala na milost, byla příjemná svěží vůně, která na pánskou vůni byla poměrně lehká. Ale upřímně - i přes tu příjemnou vůni jsem ráda, že se blížím ke dnu. Ale když jsem si na netu našla kvůli článku cenu, tak si říkám, že za ty peníze to ještě šlo.
4/10

Balzám na rty Bio calendula Alverde

Koupeno - swap. Balení - 4,8 g. Cena - ??? (podle netu kolem 50 Kč)
Balzám se dobře aplikuje, byť je malinko hutnější. Film, který nechává na rtech, nelepí a nemá žádnou chuť ani vůni. Rty dobře vyživí i regeneruje. Právě ho dopotřebovávám a musím říci, že jsem s ním spokojená a vlastně nemám, co mu vytkout.
10/10


Balzám na rty byla poslední produkt v tomto článku. Zároveň jí patří i místo na pomyslném stupínku vítězů, v těsném závěsu za ní je roll-on antiperspirant Addidas. Propadákem v mých očích je micelární gel Garnier (tentokrát téměř doslova), který mne fakt zklamal.
A co vy - znáte některý z uvedených výrobků? A pokud ano, jaký na něj máte názor (zvlášť by mne to zajimalo u toho gelu Garnier, kde jsem měla velká očekávání, která se nanaplnila)

Žádné komentáře:

Okomentovat