pondělí 5. března 2018

Tvarohové mufiny

Moje postava sice volá po omezení pečení, ale vanička tvarohu zapomenutá vzadu v lednici zase volala po nějakém rozumném zpracování. A protože v té lednici už nějakou chvíli byla, přišlo mi rozumné zpracování tepelné. A mufiny jsou u nás celkem oblíbený moučník, tak jsem se rozhodla nějak ten tvaroh zakomponovat do nich. Následujcí recept je výsledkem přečtení několika receptů na internetu a vlastních úprav...



Suroviny
2 vejce
80 g cukru + 1 vanilkový cukr
250 g tvarohu (měla jsem vaničkový polotučný)
100 ml oleje (já nahradila rozpuštěou Ramou s vlašskými ořechy)
200 g hl. mouky (normální a špaldová v poměru 1:1)
1/2 prášku do pečiva
hrst rozinek namočených v rumu


Do mísy jsem prosála mouku s práškem do pečiva. Vejce s cukrem jsem vyšlehala do pěny, přidala rozpuštěný tuk a tvaroh, znovu lehce prošlehala. Směs jsem zamíchala spolu s rozinkami (včetně rumu, který se do nich nevsákl) do mouky s práškem. Pekla jsem asi 20 minut na 200°.
Mně chutnaly,jen bych je mohla mít ještě trochu míň sladké, pánové je vyhodnotili jako poněkud sušší, ale snědly se všechny.

Žádné komentáře:

Okomentovat