čtvrtek 1. března 2018

Brandnooz box - únor 2018

Tak, jak je obvyklé, je prvním článkem začínajícího měsice článek o dalším Brandnooz boxu, který měl tentokrát motto "První jarní novinky" (hm - není on únor ještě zimní měsíc?). Bez dlouhých "řečí" rovnou zvednu víko zelené krabice a nechám vás nahlédnout, jaké překvapení mi připravil tentorkát, a přidám k tomu své první dojmy. Tedy hlavně to, jestli mne věci v boxu potěšily či nikoliv. Na dojmy z ochutnávání dojde až postupně v dalších článcích.



Rýžová kaše Natural Chia Dr. Oetker (60 g - doporučená cena 17,90)
Instantní kaše mívám jako nouzovou svačinu v práci, ale kupuju si ovesné. Rýžovou jsem vyzkoušela jednou a nějak mne moc nenadchla. Tak uvidím, co tahle. Ale je to pro mne (a snad i na trhu) novinka

Babiččina volba Špaldová celozrnná mouka (1000 g - doporučená cena 49,90)
Po špaldové hladké se v boxu objevila i špaldová celozrnná mouka. S celozrnnou moukou pekařské zkušenosti nemám, pořád jsem se ji chystala koupit, ale nedošlo na to. Tak teď ji mám doma a mám důvod ji vyzkoušet (možná se pustím do housek, na které byl recept v letáku).


Racio Silouette Kukuřičné skaramelovým dekorem (65 g - doporučená cena 16,90)
Jde scie o novinku na trhu, jenže já nemám ráda pufované výrobky a už vůbec ne sladké. Nemluvě o tom, že nemám ráda karamel. Takže to je tolik "ne-", že tenhle výrobek poputuje k někomu jinému.


Lipton After dinner (40 g - doporučená cena 47,90)
Bylinkový čaj tvořený směsí máty, heřmánku a citronové aloisie je další výrobek, který asi někomu věnuji - já bylinkové čaje skoro nepiju (a mám doma dostatek jiných).


Creme Bonjour original (200 g - doporučenác ena 34,90)
Pomazánkový margarín - přesněji směs rostlivnného tuku a másla. Sama bych si tento výrobek nekoupila, ale nemám problém ho vyzkoušet - nejsem vyloženým odpůrce margarínů (i když máslo je máslo). Nejvíc na nich oceňuji to, že jdou namazat rovnou po vyndání z ledničky (což se občas hodi)


Korunní Mango (1,5 l a 0,75 l - doporučenác ena 19,20 a 14,20)
Na mangovou příchuť minerálky Korunní jsem zvědavá a těším se na ochutnání - mám mangové věci ráda.Tak doufám, že nezklame, když už jí mám přes dva litry...

Mentos Pure fresh (2x 30 - doporučená cena 13,90 za bal.)
Žvýkačky se nikdy neztratí - zvlášť moje oblíbené příchutě mint a spearmint. Jen balení v plastových krabičkách, které bylo v jednom z minulých boxů, mi do kabelky přišlo výrazně praktičtější než ruličky. Ale krabičku ještě mám, takže přesypu.


Colt Brew Black coffee (250 ml - doporučená cena 57 Kč)
Já jsem notorický nekafař, takže tuto plechovku, která by měla obsahovat kávu připravenou unikátním způsobem macerace čerstvých kávových zrn ve studené vodě, otestuje manžel. Ale tedy skoro 60 Kč za plechovku kafe... (mně se to zdá moc - co vám?)


Corny Flapjack (2x 65 g - doporučená cena 29,90 za kus)
Tyto dva flapjacky jsem si objednala za body z věrnostního programu (a nejsou tedy započítány v souhrnné hodnotě boxu). Jako svačina na výlet se příležitostně budou hodit, byť většinou prreferuji raw tyčinky. On ve věrnsotním programu moc velký výběr toho, co objednat, není a navíc bývají nabízené produkty hned vybrané. Takže jsem vlastně ráda, že na mne zbylo něco "příčetného".

Box jsem dostala v rámci blogerské spolupráce za zvýhodněnou cenu.

Kromě letáku s popisem obsahu boxu byl box doplněn ještě časopisem Svět na dlani (po letmén nahlédnutí mne moc nezaujal, ale ještě mu dám šanci v metru na cestě do práce). Hodnota věcí v boxu byla dohromady asi 285 Kč, což je takový průměr (a musím říci, že při sečtení mne to překvapilo - měla jsem pocit, že je to méně). Radost mi udělala celoznná špaldová mouka a minerálka s mangovou příchutí. Ráda vyzkoušim kaši a Créme Bonjour, využiju žvýkačky. Naopak bych se obešla bez čaje, Racio chlebíčků a předraženého kafe. Jakone úplně šťastné hodnotím dvě balení jedné příchutě minerálky - box si objednávám, abych vyzkoušela něco nového a na to jedna lahev fakt stačí (ale lepší, než kdyby tam byly 2x racio chlebíčky s karamelem).
Celkový dojem z boxu? Rozpačitý. Možná je to ovlivněné i váhou krabice - prostě jsem si od těžkého balíku slibovala víc. Ale zas cením, že tentokrát to bylo bez brambůrků, tatarky a kečupů...


Žádné komentáře:

Okomentovat